Who am I?

My photo
My name is Merelyn..I'm EXTRA small for my age but have SUPER BIG dream to achieve in lyfe..I don't talk much but i do SMILE a lot..NOTHING MUCH!

Wednesday, September 2, 2009

HARI INI HUJAN LAGI

Hari nie hujan lagi..
kemarin hujan, hari nie hujan, harap2 bsok pun hujan..
sejuk tapi best..
saya suka hujan..
sebab hujan tidak boleh kita tentukan..
kadang2 hujan..
kadang2 nampak mcm maw hujan tapi tidak..
kadang2 hujan skejap trus brenti..
kadang2 hujan tanpa henti..
UNPREDICTABLE..
mcm saya larh..
perasaan yang sukar untuk "di-mengerti-kan"..
perasaan yang sukar untuk difahami..
mcm hari nie..
sy tidak taw apa saya rasa..
sy cuma rasa maw makan ja..
sebab sy kuat makan..
macam gajah..
hahahaha..'sot!'
ya saya memang 'sot'
SOT bukan bermakna gila..
hehehe..
akhir kata..
saya maw makan!
kepada kawan2 selamat ber'sungkai'
happy eating youl's


mere's own dictionary
(for those yang tidak paham larh sebab saya suka buat perkataan sendiri)
di-mengerti-kan : mcm difahamilah gytu..
sot : perangai yang agak gila-gila..tapi bukan orang gila
sungkai: sabahan's word(i guess not sure..) means berbuka puasa


-coretanmengadasimere-
mere

No comments:

Post a Comment